Herunder kan du finde svar på ofte stillede spørgsmål. Hvis du stadig er tvivl er du velkommen til at kontakte os.
Du modtager hver måned 2 par unikke sokker, som vi har udvalgt. Sokkerne er nøje udvalgt afhængig af sæson, modetendenser og selvfølgelig hvilken designlinie du har valgt. Vi sender din pakke idet ordren er gennemført – senest dagen efter.
Fri fragt, ingen binding, store besparelser, bekvemmelighed og meget mere!
Du kan læse mere om fordelene ved et medlemsskab her.
Nej! Det vigtigste for os er, at vores kunder har fuld kontrol over deres medlemskab. Opsigelse sker gennem din kundeprofil eller ved at kontakte os.
Opsigelse sker gennem din kundeprofil eller ved at kontakte os.
Ja, det hjælper vi dig selvfølgelig gerne med. Ring til os på 20927676 eller skriv på info@whosox.dk – eller vælg en anden kontaktform, der passer dig!
Ja, dette er intet problem! Flere af vores kunder ønsker fx. både et Funky og et Classic medlemsskab, så det vil vi selvfølgelig gerne imødekomme. Køber du 2 medlemsskaber, giver vi dig 10% yderligere rabat på begge.
Fragten koster 40 kr. og vi sender direkte til din hoveddør med DAO Direct. Har du medlemsskab eller køber min. 300 kr., sender vi din pakke kvit og frit.
Visa DK, Mastercard, ApplePay og MobilePay (til medlemsskaber kan du dog kun betale med Visa DK og Mastercard).
Beløbbet trækkes først idet at din pakke sendes.
Ja, det kan du – i din ordrebekræftelse som du har modtaget på mail, er der et tracking-link. Ellers kontakt os på tlf. 20927676 eller på info@whosox.dk, så vi kan hjælpe dig.
Du modtager din pakke 1-3 dage efter afsendelse.
Vi sender både en bekræftelse på mail ved din bestilling og når vi sender din pakke. Hvis du ikke modtager nogen bekræftelse, må du gerne tjekke om den er røget i spamfilter. Er den ikke det, må du gerne kontakte os, så vi kan tjekke om vi har modtaget din bestilling.
Læs venligst herom i vores handelsbetingelser.