FAQ

Herunder kan du finde svar på ofte stillede spørgsmål. Hvis du stadig er tvivl er du velkommen til at kontakte os.

Hvordan fungerer medlemsskaberne Funky og Classic?

Du modtager hver måned 2 par unikke sokker, som vi har udvalgt. Sokkerne er nøje udvalgt afhængig af sæson, modetendenser og selvfølgelig hvilken designlinie du har valgt. Vi sender din pakke idet ordren er gennemført – senest dagen efter. 

Hvad er fordelen ved at tegne et Funky eller Classic medlemsskab?

Fri fragt, ingen binding, store besparelser, bekvemmelighed og meget mere!

Du kan læse mere om fordelene ved et medlemsskab her

Kan man kun købe jeres produkter via medlemsskab?

Alle vores produkter kan naturligvis købes helt almindeligt via ”Shop”. Husk at vi tilbyder fri fragt ved køb over 300.-, mens du samtidig er med til at holde et ekstra par fødder varme ! Læs mere her.

Er jeg bundet til mit medlemsskab?

Nej! Det vigtigste for os er, at vores kunder har fuld kontrol over deres medlemskab. Opsigelse sker gennem din kundeprofil eller ved at kontakte os.

Hvordan opsiger jeg mit abonnement?

Opsigelse sker gennem din kundeprofil eller ved at kontakte os.

Kan jeg sætte mit abonnement på pause?

Ja, det hjælper vi dig selvfølgelig gerne med. Ring til os på 20927676 eller skriv på info@whosox.dk – eller vælg en anden kontaktform, der passer dig!

Kan jeg oprette flere medlemsskaber i samme navn?

Ja, dette er intet problem! Flere af vores kunder ønsker fx. både et Funky og et Classic medlemsskab, så det vil vi selvfølgelig gerne imødekomme. Køber du 2 medlemsskaber, giver vi dig 10% yderligere rabat på begge.

Hvad koster fragten?

Fragten koster 40 kr. og vi sender direkte til din hoveddør med DAO Direct. Har du medlemsskab eller køber min. 300 kr., sender vi din pakke kvit og frit.

Hvilke betalingsmetoder kan jeg benytte?

Visa DK, Mastercard, ApplePay og MobilePay (til medlemsskaber kan du dog kun betale med Visa DK og Mastercard).

Hvornår trækker I beløbet fra mit betalingskort?

Beløbbet trækkes først idet at din pakke sendes.

Kan jeg tracke min ordre?

Ja, det kan du – i din ordrebekræftelse som du har modtaget på mail, er der et tracking-link. Ellers kontakt os på tlf. 20927676 eller på info@whosox.dk, så vi kan hjælpe dig.

Hvornår får jeg min pakke?

Du modtager din pakke 1-3 dage efter afsendelse.

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse?

Vi sender både en bekræftelse på mail ved din bestilling og når vi sender din pakke. Hvis du ikke modtager nogen bekræftelse, må du gerne tjekke om den er røget i spamfilter. Er den ikke det, må du gerne kontakte os, så vi kan tjekke om vi har modtaget din bestilling.